marţi, 30 noiembrie 1999
În luna aprilie Mazda a comercializat în România 267 de vehicule, înregistrând o creştere de 368% faţă de aceeaşi perioadă din 2007. Cel mai bine vândut model a fost Mazda2, urmat de Mazda6 şi Mazda3 şi de SUV-ul CX-7.
Cumulat, în perioada ianuarie-aprilie reţeaua de vânzări compusă din nouă dealeri a comercializat 893 de autovehicule. Această performanţă reprezintă o creştere de 480% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. Pentru primele patru luni din 2008, cele mai bine vândute modele au fost Mazda3 (cu 315 unităţi), Mazda2 (cu 282 de unităţi), Mazda CX-7 (cu 125 de unităţi) şi Mazda6 (cu 106 unităţi).
În cursul lunii mai, Mazda va depăşi deja volumul de vânzări realizat în 2007 declară Cristian Rigu, Country Manager Mazda România.
Acest lucru va fi posibil şi datorită suplimentării stocului de Mazda6 şi Mazda CX-7 pentru lunile mai şi iunie. Decizia a fost luată pentru a satisface cererea mare pentru aceste modele.
Un alt element al dezvoltării Mazda în România este reprezentat de extinderea constantă a reţelei de distribuţie. În luna mai se vor deschide trei noi showroom-uri. Dealerul Arian Motors va inaugura un nou centru cu o suprafaţă de 500 mp în Braşov iar alţi doi parteneri îşi vor începe activitatea în Galaţi şi în Bacău.
Având în vedere cererea ridicată, performanţele echipei Mazda şi ale reţelei de vânzări, este posibil să depăşim obiectivul actual, fixat pentru 2008 la 2.000 de unităţi, a menţionat Cristian Rigu. Este posibilă comercializarea unui volum de 2.500 de unităţi dacă va fi asigurat un stoc mai mare de autovehicule. Cred că România va beneficia de susţinerea necesară din partea Mazda Motor Corporation - chiar dacă disponibilitatea modelelor Mazda este redusă în toată Europa.